Utställarservice Online

Skapa ett framgångsrikt mässdeltagande! Som utställare får du tillgång till olika verktyg och tjänster som hjälper er med era förberedelser och möjligheter till ett framgångsrikt mässdeltagande.

Skapa ett framgångsrikt mässdeltagande! Som utställare får du tillgång till olika verktyg och tjänster som hjälper er med era förberedelser och möjligheter till ett framgångsrikt mässdeltagande.

Du som redan bokat din medverkan finner all praktisk information inför ditt deltagande på Utställarservice Online

Utställarservice Online (USO) är en tjänst som hjälper er att planera inför ert mässdeltagande.
Så snart du har bokat utställningsyta får du ett inloggningmail som du sedan använder för att logga in i och använda tjänsten Utställarservice Online.
Ju tidigare man som utställare lägger in fakta om sin monter, sina produkter och nyheter som kommer presenteras på mässan samt bjuder in sina kunder
till att besöka, desto mer exponering får man och desto större är sannolikheten för ett framgångsrikt mässdeltagande.

Några exempel på hur Utställarservice Online underlättar för dig:

  • Checklista
  • Beställning av monterinredning / teknik
  • Tagga dina produkter, så ni blir sökbara för besökarna
  • Anmälan till monteraktiviteter
  • Presstjänst i samarbete med Mynewsdesk
  • Information om in- och utflyttningstider, byggnationsregler
  • Övriga servicetjänster

 

Till Utställarservice Online

 

Använder du egen monterbyggare?
Om du använder egen monterbyggare kan den/de använda vår tjänst Monterservice som du hittar på www.monterservice.com

Catering till din monter
Det personliga mötet blir allt viktigare. Förhöj kvalitén på ditt kundmöte genom att bjuda på något riktigt gott i din monter!
Här samlas alla på samma plats – köpare, säljare & produkter. Läs mer om montercatering på www.gothiatowers.com/montercatering


 

Exhibitor Service Online

Already booked your participation?

You will find all practical information prior to your participation in Exhibitor Service Online

Exhibitor Service Online (ESO) is a service that helps you plan for your trade fair participation.
As soon as you have booked an exhibition space, you will receive a personal mail which you then use to log in and use the Exhibitor Service Online service.
The sooner you as an exhibitor enter facts about your stand, your products and deals that will be presented at the fair and invite your customers to visit, the more exposure you get and the greater the probability of a successful trade fair participation.

Some examples of how Exhibitor Service Online makes it easier for you:

  • Checklist
  • Ordering stand equipment / technology
  • Register your products, searchable register for visitors
  • Registration for your stand activities
  • Press service in collaboration with Mynewsdesk
  • Practical information
  • Other services

 

Exhibitor Service Online

Will you use your own stand builder?
If you use your own stand builder, they can use our Stand service, which you can find at www.monterservice.com

Catering to your stand
The personal meeting is becoming increasingly important. Increase the quality of your customer meeting by offering something really good in your stand!
Here, everyone gathers in one place – buyers, sellers & products. Read more about stand catering at www.gothiatowers.com/montercatering