-
För press
- Press på Bokmässan
- Pressackreditering
- Pressreleaser
-
Pressmaterial
Är läskunnigheten hotad?
dagar
timmartimme
tim
minuterminut
min
sekundersekund
sek
kvar
Beskrivning
Läsinlärning med ljudmetoden eller med ordbildmetoden – eller på annat sätt? Vilka blir resultaten? Och hur upprätthålls läskunnigheten? Medverkande: Mats Myrberg, professor em i specialpedagogik Stockholms universitet; Ulf Fredriksson, docent vid Institutionen för pedagogik och didaktik, Stockholms universitet; Christina Hellman, universitetslektor em Institutionen för lingvistik Stockholms universitet och ordförande för Svenska Dyslexiföreningen; Louise Wramner, pedagog som var knuten till Livstycket i Tensta. Programledare: Matilda Westerman, kommunikatör.
Biljett: Ingår i entrébiljetten.
Beskrivning
Läsinlärning med ljudmetoden eller med ordbildmetoden – eller på annat sätt? Vilka blir resultaten? Och hur upprätthålls läskunnigheten? Medverkande: Mats Myrberg, professor em i specialpedagogik Stockholms universitet; Ulf Fredriksson, docent vid Institutionen för pedagogik och didaktik, Stockholms universitet; Christina Hellman, universitetslektor em Institutionen för lingvistik Stockholms universitet och ordförande för Svenska Dyslexiföreningen; Louise Wramner, pedagog som var knuten till Livstycket i Tensta. Programledare: Matilda Westerman, kommunikatör.
Biljett: Ingår i entrébiljetten.